Places ive been to.

Snor iden från Kenza, skriva ställen jag vart på. Jag vet inte ens hur många det är..men det får vi se.
Jag vill resa jorden runt. Du o jag filippa? haha. men ställen jag verkligen vill till är, Island, Antarktis,Australien, Nya Zeeland.
Places ive been to:
1. Norge
(oslo)
2. Danmark (vet inte vart, antagligen köpenhamn)
3. Tyskland
4. Finland
(helsingfors, typ 4ggr skulle jag tro)
5. Portugal (var väldigt liten då)
6. Lettland
7. Peru
8. Bolivia
(La Paz och typ massa småställen)
9. Chile (Iquique, och Arica tror jag det hette)
10. USA (Miami)
11. Grekland (Rhodos)
12. Laos (Vientiane, Vang Vieng, Luang Prabang)
13. Malaysia
14. Thailand
15. Tanzania
(Dar es salaam, Tanga, Ngorongoro, Mikumi, Zanzibar, Mafia)
16. England (London)
17. Frankrike (Paris)
18. Sydafrika ( Kapstaden, Durban och lite småställen)

Tror att det är alla ställen, har säkert glömt några men men.
Tehee, rättså många ställen, men vill t fleeeeeer!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

you and me baby

2012-03-21 @ 22:20:55
URL: http://sakallatnormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0