Mina kusiner

Haha, ååh.
Var med om något riktigt roligt förra helgen när jag och mina två kusiner satt och kollade på Friidrott medans vi väntade på att melodifestivalen skulle börja.
Ja då kom det en mörk människa på TVn och min ena kusin sa,
''kolla en bajskorv!''
Jag får såklart världens skrattattack.
Sen säger hon,
''ibland när vi går på stan säger vi tyst, kolla en bajskorv''
När jag slutat skratta sa jag till mina kusiner att det faktiskt inte är snällt att säga så.
Och efter en stund så säger min andra kusin som är lite yngre,
''men bajskorvar som är inuti oss kan inte springa eller hoppa''
Alltså haha, åhh. jaaa.
Jag hoppas att ni förstog allt hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0