Whoopty fucking doo

NEJ! det här är inte ok. våran enda halvdag den här veckan där vi slutar 12 var idag, o guess what jag o en annan kompis behövde göra just den här dagen, jo, omprov på orienteringen. Eftersom jag blev stucken av en bålgeting på den riktiga orienteringen behövde jag göra om det. Men seriöst, Whoopty fucking doo liksom. Sen på köpet behövde det såklart börja regna preciiiiis när vi skulle åka iväg för att orientera. aishdakskj! H.A.T.A orientering. Vad ska man ha det till? varför skulle man springa in i en skog helt plötsligt liksom? jaja. Just nu ser jag iallafall inte speciellt vacker ut, typ helvått hår o hela min väska är blöt, så den hänger på tork nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0