Splassch

Hej,
skola idag.
jag hade simning, asså herregud, så.himla.tråkigt. och så.himla.tröttsamt. Men vet ni vad jag gjorde så proffsig som jag e?! :D vi körde en boll lek i vattnet där man skulle försöka slå ner några grejer och man fick inte gå upp ur vattnet, och det var en tjej som skulle kasta till en kille på andra sidan så att han skulle träffa en grej så att dom fick ett poäng, men nej, supermannen Amanda hoppade upp typ 3m i luften (från vattnet) och PAOW, så slog hon till den blå röda bollen så att den splashade ner i det iskalla ( det e seriöst iiiskallt i det) vattnet. Asså jag kände mig typ som en ninja, i felt great :)

okej, ni kommer säkert inte fattat nååånting av det jag skrev, hihi.


 

Kram kram

 

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0