Halo!

Hej,
asså shiiit! gissa vad jag såg idag? a halo around the sun!
jag och mina kompisar satt och åt, och så tittar alla på himlen och ba OMG!!!!!!!!! så då tittar ju vi såklart med, och vi ser en fricken Halo runt solen! ascoolt! alla trodde jorden skulle gå under, men jag kunda inte slita blicken från den, det var fint,läskigt och konstigt på samma gång, för vi visste inte riktigt vad det var som skapade det. Men jag läste på Wikipedia att det är ispartiklar som gör det. Ashäftigt var det iallafall!
jag tog bild på det med min mobil, men tyvärr har jag ingen överladdnings sladd till datorn :( sowry!
Snart ska jag iväg på extrasvenska (Sofia distans) yeeeey...
Kram
Amanda

Kommentarer
Postat av: nora

oh, det såg mina kompisar förut. De trodde att jorden höll på att gå under, haha!

2010-11-18 @ 17:54:52
URL: http://raisedincarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0