Gooooo TWIGAS!

Hej,
alltså ibland kan jag tycka det e riktigt löjligt på internationella skolor att dom har såna här turneringar, så måste alla lag springa in och alla ska klappa å skrika och sånt. Men egentligen, man gör ju inte riktigt så i svenska skolor eller hur? Då kan jag tycka det e rätt häftigt att dom har såna turneringar. Idag hade vi en turnering med land från Afrika i Volleyball. Rättså kul att titta på faktist, men vad mina kompisar brydde sig om var: "OMG! look at number 14, no look at number 7, he is soooo hot" hahah och jag satt där och sa...Mhm,sure, mhm. HAH.
Men min Kompis skrev Go Twigas! på min arm, man måste ju hejja på dom! haha :) vet ni vad Twiga e? Giraff, hahah våran skolas lag heter Girafferna, det tycker jag e kul det.  
Kram
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0