inte bloggat på länge

Hej,
har inte bloggat på länge jag vet. men jag är ju liksom här :)

igår var vi på en ö och badade, vattnet var lite sisådär men det var för att solen inte var framme. men när vi skulle åka tillbaks så sken solen och vattnet blev helt grönblått,supervackert!

sen på kvällen åkte vi till ett ställe som heter Oysterbay och så åt vi där, pizza! haah, men åååh vad god pizzan var, den var jättetunn med mozarella ost och salami på :D

men jag lägger väl upp någon bild, det var längesen...
 påväg hit
 Swahili woho, framme!

 fin utsikt :)
 haha hade kul i köket

nu tycker jag ni har fått mycket bilder! så jag ska äta frukost nu!


kram på er

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0