Häxnaglar

Hej,
idag har vi vart lediga från skolan! skönt!
men iallafall jag var ju hos ella igår det var kul vi gjorde inget speciellt tittade på dirty dancing.
Men idag så var jag hemma hela förmidagen och sen lite av eftermiddagen men sen åkte vi till Morning market och tittade, jag hittade lösögonfransar till Signe och lösnaglar till mig, mamma tyckte att dom såg ut som något för Halloween, men jag tyckte dom var coola, ni ska få se dom. Men nu när jag skulle sätta på dom så var limmet typ uttorkat, och det ser inte ut som om det är nåt lim i. så jag tog lim för papper och foto och försökte sätta på men det gick ju inte så bra, så nu får jag vara utan dom finfina naglarna ;) gissar på att mamma tycker det är bra :D haha.

Men iallafall nu ska ni få se bilder.

 haha oj vilken vacker bild, men iallafall om ni inte ser så är den silvrig längst ut.
 naglarna, jag testade bara på lillfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0