...

Hej,
ingen rubrik som ni kan se, har inget speciellt att skriva där....humm...
vad ska man göra idag då? inte gå ut iallafall alltså uuuuh vad varmt det är ute, gick nyss och kollade temperaturen ute är det 33.4 grader liksom! och det blir varmare på eftermiddagen, inne var det 30 grader, fast det var i ett rum som inte hade airconditionen på.
Men fatta liksom vad kul det är att vara ute och göra gympa här...

vad ska ni göra idag? nu tycker jag faktiskt att ni kan kommentera, ni läser ju liksom ;) (haha kommer säkert inte komma några kommentarer) anyway...

alltså jag måste ta fler bilder jag kan lägga ut här på bloggen eller hur? jag tar typ bara webcam bilder.

men nu har jag inget mer att skriva eller säga, så ni får väl en icke webcam bild =)

 fin solnedgång i Phu Kradung



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0