Snöpäls

Nu alldeless nyss sa jag hej då till min lilla gris, till Snöppi, till gumman, till Snöpäls. jag kommer sakna henne galet mycket, jag saknar henne redan. det gjorde så himla ont i hjärtat att krama om henne och gå in i bilen, och se henne titta upp mot mig när jag satt där inne i bilen. Jag har gråtit så himla mycket, kan tårar ta slut? seriöst. Jag känner mig helt tom, jag längtar inte efter något, jag tänker inte ens på att det är sommarlov.

åh vad jag kommer sakna dig Snöpäls, jag älskar dig!


ÄLSKAR DIG

Kram

 

 

Amanda


Kommentarer
Postat av: signe

jag vet inte men det känns förjävligt att du gråter och att jag inte kan göra ett skit! men jag älskar dig du är som en syster för mig! <3

2010-06-19 @ 14:08:52
URL: http://sodeflicka.blogg.se/
Postat av: Manda

jag vet ju att du bryr dig iallafall, det räknas ju! älskar dig sistah ;)



ses snart ju! <3

2010-06-19 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0