imorgon åker jag ifrån Laos

och jag åker ifrån huset, lämnar snöpäls idag ( dom vi skulle ge henne till var inte där igår), lämnar alla kompisar. Tänk imorgon liksom, nu har det äntligen kommit till sitt slut här i Laos, men jag är inte glad, jag vet inte hur många gånger jag har gråtit här i Laos, av saknad. saknad av kompisar och mitt hem, men nu är ju Laos mitt hem, nu gråter jag ju för att jag ska äntligen lämna Laos, det är så konstigt, för att förra året trodde jag att jag skulle vara superglad av att lämna Laos, men nu är det helt tvärtom... aja idag ska jag iallafall säga hej då till Ella, vi ska ha en sleepover. Igår sa jag hej då till Hana och Rosy.

så iallafall en bra sak med att åka imorrn är ju att jag kommer till sverige! hehe.

Ha en bra dag


Kram på er



Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0