I like em´big I like em´ chunky

Heej,
igår kom Filippa,Fannie och Amelia hit! vi hade kul!!! Ella var med här.
vi spelade in filmer där jag och Amelia spelade nördar, såklart (ha ha) och Ella å Fannie spelade Jocks eller girly girls och Filippa filmade. Vi hem Pizzor ( från svenska pizzerian) så vi satte oss framför TV:n och tittade på Get Smart, en mycket rolig film tycker jag. Sen lekte vi kurragömma...och nej det är inte barnsligt, det är KUL, haha.
Vi hann också se lite av Madagascar 2, haha älskar Moto Moto, hahahaha, när han kommer upp från vattnet ;D I like em big I like em chunky, I like em big I like em plumpy, sen går han över två små typ gaseller... jaa..det här blev ett intressant inlägg...kanske...

just nu är mamma iväg och köper färgade papper till mig, jag behöver för min Science, vi håller på med något om The electromagnetic spectrum... Sen har jag såklart franska också...ss...nnarrkk....kkk..... jaja.

Ha en trevlig dag allihopa!



Kram på er





Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0