fästing fäääässtttinnngg

haha, jag har vart och ridit på typ världens största häst. okej kanske inte, men jämfört med Bobby så var det VÄRLDENS STÖRSTA HÄST. jag red med mammas kusin, dom bor typ på en bondgård, Najs, tror jag med ska flytta till en bondgård här i Skåne när jag blir stor ;)

men iaf, vi hade ju vart på en bondgård och det betyder mycket gräs och så. Så när vi kom hem duschade jag och sen såg jag den, FÄSTINGEN, haha den satt på mitt ben, men den satt inte fast, jag freakade out en sekund, men sen mosade jag den med handduken...hehe....ond....

iaf, det har vart en skön dag, med skönt väder!

hon hade ett långt namn som började på C, kommer inte på det, men hon kallades för Mandy.



kram



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0