Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad 
Favoritgodis: huuur ska man kunna svara på en sån fråga? ALLT godis är gott! 
Är det nåt du absolut inte äter: hmm, insekter? inälvor som lever, hjärta å allt sånt kanske.
Kläder just nu: svarata Puma shorts och min favvo Coca cola tröja från Thailand.
Musik just nu: Moby- mistake dabruck and klein remix
Vad sa du senast: hejdå!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ööh, jaa, kanske framtiden
Sommarplaner: Åka till Swedennnn! 
Fisk eller badkruka: FISK! fast badkruka ifall det finns äckliga fiskar ;) hahahaha
Saft eller alkohol: Saft!!
Hur många kuddar sover du med: 2 just nu, men brukar bara ha 1 faktiskt
Favoritväder: soligt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Musik, en båt, och en kompis. fast en kompis e väl endå inte en sak? haha oh shit, eeh kanske en GPS.
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: båda skulle jag tro
Sparare eller slösare: jag är nog båda
Bästa film: har många
Tror på liv på andra planeter: ja
Kommer du ihåg din första kärlek: tror det
Älskar du henne/honom fortfarande: neej!
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 kanske 2
Bio eller promenad: beror på med vem och vädret!!
Är du kittlig: har blivit på sistone, straange.
Snarkar du? nej det hoppas jag inte
Stjärntecken? Jungfrun
Rädd för insekter? vissa..speciellt maskar, e dom insekter??
Äckligaste insekten: flugor, maskar
Största svaghet: vet inte..
Det här är jag bra på: att va retarded! :D
Bästa bok? vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga! eller teleportera
Vad vill du jobba som? någonting med djur, älskar verkligen djur! annars nåt jobb som inte har matte! hahaha
Chips, morötter eller godis? OMG? CHIIPS såklart
Pizza eller hamburgare? Pizzaaah
Skriver du dagbok? ja, bloggen? fast det e ju inte riktigt dagbok, annars nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja kanske det. ifall jag skulle, så skulle det nog va på ett ställe där man inte ser det för mycket, som typ kanske bakom örat, på foten...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? iblaaand
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? sometimes, ifall det behövs?
Gillar du att sjunga? ja! fast när ingen hör ;D
Anser du att du är stark? vet inte? kanske
Brukar du sola? Nej. men borde e ju vit som en snögubbe, men enda problemet är att jag blir röd som en kräfta ifall jag solar..
Vad gör du om du får hicka? ingenting..nån gång har jag testat att stå på huvudet och dricka men det slutate nog inte så bra kan jag tänka mig!
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? inget, men ifall jag behövde skulle det nog vara te
Har du en besatthet? en besatthet av chips?
Det här va det testet jag gjorde innan när internet la av, men nu såg jag det på Signes blogg, så jag kunde lika gärna göra det igen :)
Kram
Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0