Trööööötttt

Hej,
äntligen hemma, det känns bra, fast inte med skolan, det känns som om jag har missat myyycckkkkettt vilket jag har tror jag...hehe aja det är bara att ta igen.

Flygresan gick bra, fast jag sov inte så mycket jag såg på Young Victoria och Avatar, Avatar såg jag till och med två gånger för att jag hade sååå kuuul ;)

Men haha, juste, jag satt i min stol på frukost,då kom gubben framför och skulle sätta sig ned, han tog handen i sätet, men han hade stolen nerfälld så hela hans arm åkte igenom springan och han ramlade, sen snabbt satte han sig upp och såg generad ut jag tyckte lite synd om honom...men sen märkte jag också att han hade tröjan bak och fram..hmm.. :)

Ni kanske inte fattade men jag behövde bara skriva det för det såg så himla kul ut.

Men ja ja nu är jag hemma iallafall, och jag känner mig sååå fresh, ska duscha senare ikväll hade jag tänkt mig.

 såhär trött är jag just nu ;)

 man måste ju ha en lite finare bild också :)


Kram på er

 

 

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0